All times are UTC + 2 hours
Alfa Romeo JTD
Author | Message |
---|---|
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Sun, 2007 10 07 9:55 Post subject:
|
diesel wrote: tavo teisingos mintys, bandem atjungineti po 1 purkstuka dirbant varikliui bet pulsacija buvo visada tai itariu kad pats siurblys nesukelia slegio ar kuro slegio daviklis gali reguliuoti slegi sistemoje kuro slegio daviklis netiesiogiai dalyvauja kuro slegio reguliavima, jis yra daviklis is kurio kompas supranta koks kuro slegis, o kuro slegio reguliavimo voztuvas dirba slegio valdymo darba... manau vaziuokit prie diagnotiskos kur tegu paziuri koks kuro slegis ir kaip jis elgiasi ant laisvu ir viskas bus aisku... pulsacija tai ne purkstuko nedarbas, todel atjungineti neverta ju nes taip tikrinamas tik cilindro darbas, bet pulsacija nesusijusi su cilindrais.. atjungus purkstuka neisvengsi slegio kritimo per ji... _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
diesel Joined: Sun, 2007 05 06 17:40 Posts: 121 Location: Panevezys |
Posted: Mon, 2007 10 08 11:53 Post subject:
|
pakeiciau kuro filtra ir naujai suverziau kuro slangeles ir pulsacijos nebera, trauke ora i siurbli
bet vistiek sunkiai kuriasi starteris suka 20-30s ir vaziuojant uzgeso spustelejus daugiau gazo po to vel uzsikuria, darysiu diagnostika ziuresim kokias klaidas ismes? _________________ FIAT-2,5TD 201m.-8,49s; 402m.-12,9s; |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Mon, 2007 10 08 18:18 Post subject:
|
diesel wrote: pakeiciau kuro filtra ir naujai suverziau kuro slangeles ir pulsacijos nebera, trauke ora i siurbli bet vistiek sunkiai kuriasi starteris suka 20-30s ir vaziuojant uzgeso spustelejus daugiau gazo po to vel uzsikuria, darysiu diagnostika ziuresim kokias klaidas ismes? 120% kuro slegio problema... _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
diesel Joined: Sun, 2007 05 06 17:40 Posts: 121 Location: Panevezys |
Posted: Tue, 2007 10 09 18:35 Post subject:
|
pakeiciau kuro slegio reguliavimo voztuva ir viskas ok dekui uz konsultacijas
_________________ FIAT-2,5TD 201m.-8,49s; 402m.-12,9s; |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Tue, 2007 10 09 22:23 Post subject:
|
diesel wrote: pakeiciau kuro slegio reguliavimo voztuva ir viskas ok dekui uz konsultacijas prasom _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
marus Joined: Mon, 2007 12 10 8:36 Posts: 6 Location: Alytus |
Posted: Mon, 2007 12 10 19:33 Post subject:
|
Sveiki, kad nekurti naujos temos, noriu paklausti ar galima čipuoti Alfos 1,9 (66kw) TD variklį?
|
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Tue, 2007 12 11 9:02 Post subject:
|
marus wrote: Sveiki, kad nekurti naujos temos, noriu paklausti ar galima čipuoti Alfos 1,9 (66kw) TD variklį? kelintu metu ? _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
marus Joined: Mon, 2007 12 10 8:36 Posts: 6 Location: Alytus |
Posted: Tue, 2007 12 11 10:14 Post subject:
|
Alfa Romeo 146 1.9 TD 97m.
|
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Tue, 2007 12 11 18:21 Post subject:
|
marus wrote: Alfa Romeo 146 1.9 TD 97m. jtd darosi tiktai, o td kaip matau duombazej tai neelektronika siurblys _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
diesel Joined: Sun, 2007 05 06 17:40 Posts: 121 Location: Panevezys |
Posted: Tue, 2007 12 11 19:43 Post subject:
|
marus wrote: Sveiki, kad nekurti naujos temos, noriu paklausti ar galima čipuoti Alfos 1,9 (66kw) TD variklį? galima pakelti galinguma 1,9td; tel-861274081 andrius _________________ FIAT-2,5TD 201m.-8,49s; 402m.-12,9s; |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Tue, 2007 12 11 22:29 Post subject:
|
atsuktuvo pagalba darosi beabejo
ok, zmogus papasakos kaip sanaudos kuro pasikeite _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
marus Joined: Mon, 2007 12 10 8:36 Posts: 6 Location: Alytus |
Posted: Fri, 2007 12 14 21:28 Post subject:
|
VIMOTA wrote: zmogus papasakos kaip sanaudos kuro pasikeite Tiesą sakant aš dar neturiu tos Alfos, tik planuoju pirkti, tad norėjau pasidomėti... Ačiū už info. |
|
Top | |
mantioras Joined: Fri, 2004 12 31 9:58 Posts: 16 |
Posted: Wed, 2008 01 02 11:40 Post subject:
|
Kad tema apie JTD, tai tesiu as Zinau kad smagiau pavazinejus pries gesinant reikia turbina atausinti, girdejau rekomendacijas ant laisvu leisti padirbti 10-30sec. O kaip tuo atveju, jei po vaziavimo masina parkuojama prekybcentrio ar prie namu aiksteleje - kai praktiskai bent 1 minute beveik ant laisvu (nu tikrai iki kokiu max 1,2krpm) laviruoji kol ivaziuoji, priparkuoji ir pan. Ar tokiu atveju jau galim laikyt kad turbina pakankamai atvesusi ir gesint is karto? Ir kaip elgtis ziema, kai variklis nedideliu atstumu uzsyla tik iki 50-60C? Zinau kad tokiu atveju is viso nereikia turbinos ir variklio prievartaut kol neisile, bet vis delto?
|
|
Top | |
diesel Joined: Sun, 2007 05 06 17:40 Posts: 121 Location: Panevezys |
Posted: Thu, 2008 01 03 18:21 Post subject:
|
kitas klausimas 1,9jtd alfa-145 saltas variklis dirba vibruodamas diagnostika rodo kad purkstukai skirtinga kieki kuro purskia
_________________ FIAT-2,5TD 201m.-8,49s; 402m.-12,9s; |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Thu, 2008 01 03 21:40 Post subject:
|
mantioras wrote: Kad tema apie JTD, tai tesiu as Zinau kad smagiau pavazinejus pries gesinant reikia turbina atausinti, girdejau rekomendacijas ant laisvu leisti padirbti 10-30sec. O kaip tuo atveju, jei po vaziavimo masina parkuojama prekybcentrio ar prie namu aiksteleje - kai praktiskai bent 1 minute beveik ant laisvu (nu tikrai iki kokiu max 1,2krpm) laviruoji kol ivaziuoji, priparkuoji ir pan. Ar tokiu atveju jau galim laikyt kad turbina pakankamai atvesusi ir gesint is karto? Ir kaip elgtis ziema, kai variklis nedideliu atstumu uzsyla tik iki 50-60C? Zinau kad tokiu atveju is viso nereikia turbinos ir variklio prievartaut kol neisile, bet vis delto? kai vaziuoji pastoviomis apsukomis nuo 2000rpm ir ilgiau nei puse valandos tada sustojus reikia apie puse - minute palaikyti. Jei po miesta vazineji normaliai tai gesini ishkarto ir viskas jei parlekei ten kur stosi taip kad stabdziai ruksta laikai 1-2min jei parlekei is klp i vln kad baiges bakas negesini 5min... o visa kita dzin. _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum