All times are UTC + 2 hours
Turbo Dyzelis & Azoto suboksido sistema
Author | Message |
---|---|
GRYBAS Joined: Thu, 2007 01 25 17:16 Posts: 10 Location: Kaunas |
Posted: Thu, 2007 01 25 17:35 Post subject: Turbo Dyzelis & Azoto suboksido sistema
|
Sveiki,
Norejau paklausti del nos i dyzelini varikli. Jei tiksliau, kalbama apie ~94m 325tds(nieko nedaryta). Ar montuojate sia sistema? Kaip su standartinem variklio dalimis, ka reikia keisti? Kiek skaiciau, tai nos maziau kenkia dyzeliams nei benzinui, ar tiesa? Kas dar montuojama prie sios sistemos( kalbu apie MSD Ignition RPM Activated Switch, Exhaust Gas Temperature - EGT ir t.t. )? Ar yra jau siu sistemu lietuvoje, kokios ju kainos? Kiek kainuoja sumontavimas? Siaip radau kainas uzsienyje, bet tikriausiai jos zenkliai skirsis nuo lietuvisku http://www.nextag.com/Diesel-Nitrous-Sy ... rices-html http://www.jegs.com/webapp/wcs/stores/s ... 7_-1_12043 Atsiprasau, bet dar noreciau paklausti del dyzeliniu variklio tuningo. Narsiau jusu foruma, bet neradau, kur konkreciau butu aprasytos dyzeliniu varikliu tiuningo galimybes. Jei galima numeskit linka _________________ BMW e46 98' 320d m47 100kW / 136AG / 280Nm |
|
Top | |
Raimond Joined: Wed, 2006 02 15 8:32 Posts: 478 Location: Vilnius |
Posted: Fri, 2007 01 26 2:37 Post subject:
|
Tai, ka nurodei, tai jie priekiauja ne sistemom, o tiesiog detaliu komplektais. Ten paprasciausiai vienas purkstukas ikisamas i isiurbimo kolektoriu (arba kur nors pakeliui i ji), prie purkstuko prijungiama slangute su voztuvu, ir su knopke gali atidaryti voztuva. Is baliono per slangute eis suboksidas tiesiai i isiurbimo kolektoriu.
Dabar tave turetu dominti klausimas, kokia is to nauda? O gi nelabai naudos ir yra, nes niekas nepadidino kuro padavimo. Yra keli variantai: 1. Vitoldas turetu derinti tavo kompo programa ir jeigu leis tavo purkstukai ar/ir siurblys, tai kuro padides ir bus nauda, kol nesibaigs suboksidas azoto. 2. Vitoldas turetu sudeti papildoma kompiuteriuka, kuris ir apgavinetu masinos kompa ir padavinetu papildoma kura esant poreikiui. 3. (pigiausias) Apgavineti kompiuteri, keiciant pvz. temperaturos daviklio signala, ir kartu paduoti azoto suboksida. Paduodamo azoto suboksido santyki su kuru reikia parinkti teisinga, kad naudos butu. Dizeliniai varykliai yra daugiau tolerantiski misinio liesinimui, nei benzininiai. Jeigu paduosi per daug suboksido i benzinini varykli gali ji pagadinti. O dabar pagalvok, kas duos daugiau naudos ir kainuos pigiau. Ar padaryti tavo masinai programa ir tureti galbut toki pat effekta kaip paduodant azota, ar pirkti suboksido sistema ir po to zaisti ja derinant (o ir balionu pildymas kainuoja). Na bet jeigu nori tai gali deti. Tegul kas nors kitas atsakineja i klausimus, nes biski per platu... ir pirstai nebespausdina |
|
Top | |
GRYBAS Joined: Thu, 2007 01 25 17:16 Posts: 10 Location: Kaunas |
Posted: Fri, 2007 01 26 5:24 Post subject:
|
Raimond wrote: O dabar pagalvok, kas duos daugiau naudos ir kainuos pigiau. Ar padaryti tavo masinai programa ir tureti galbut toki pat effekta kaip paduodant azota, ar pirkti suboksido sistema ir po to zaisti ja derinant (o ir balionu pildymas kainuoja). As suprantu, kad chipas duos galios ir taip, nuolatiniu auto naudojimu, bet kai reikia dar galios tada azoto suboksidas. Nu pvz 2.5 tds standartas 143 ag, idejus chipa pakelia ~ 170ag, o kaip raso kad tos diesel nos dar dadeda apie 50ag, tai gautusi ~220ag tuo momentu kai ijungi padavima azoto, o kai ne tai tik chip= 170ag. Tikiuosi supratai. Nes as supratau tavo minti tai, kad jei isideciau azito sistema tai tipo nieko neduotu naudos Dar prie to pacio noreciau paklausti, nes man nelabai dasunta. Dyzeliniams varikliams kaip tik yra pakaitinimo zvakes, o cia taip smarkiai atausina kura. Tas pakaitinimas tai tik uzvedimo metu reikalingas taip iseina? _________________ BMW e46 98' 320d m47 100kW / 136AG / 280Nm |
|
Top | |
Raimond Joined: Wed, 2006 02 15 8:32 Posts: 478 Location: Vilnius |
Posted: Fri, 2007 01 26 17:29 Post subject:
|
Quote: bet kai reikia dar galios tada azoto suboksidas Sitoj vietoj jau priklausys nuo to ar tavo purkstukai/siurblys gales dadeti tiek kuro, nes po chipavimo tai jie jau dirbs arti ribos. Cia ir gali gautis, kad nebus naudos. Quote: Dyzeliniams varikliams kaip tik yra pakaitinimo zvakes, o cia taip smarkiai atausina kura. Tas pakaitinimas tai tik uzvedimo metu reikalingas taip iseina? Cia, keik zinau, tai reikia tik ziema, uzvedimo metu, kai visos dalys aplinkui saltos. NOS atausina ne kura, o ora kuris patenka i diegimo kamera, nuo aukstos temperaturos is azoto suboksido issilaisvina dieguonis, kuris reikalingas kurui degti. Kuras ipurskiamas veliau, kai oras suspaustas. |
|
Top | |
GRYBAS Joined: Thu, 2007 01 25 17:16 Posts: 10 Location: Kaunas |
Posted: Sat, 2007 01 27 2:57 Post subject:
|
O sakykit kiek kainuoja tas malonumas pasikeisti purkstukus, kuro siurbli. Kiek zinau isidejus praleidesnius purkstukus pries darant programa galima dar siek tiek ispaust arkliuku, o tam, kad pasikeitus purkstukus, reikia keisti ir siurbli galingesni? Jei galima parasykit apytiksles kainas siurblo ir purkstuku , ar deveti, ar nauji agregatai?
Kaip suprantu NOS dyzeliui jau butu lyg ir paskutinis upgreidas. Ka rekomenduotum iki jo? apytiksles kainas, jei galima, kad galeciau suprasti kokiais mastais viskas yra. Didelis dekui. _________________ BMW e46 98' 320d m47 100kW / 136AG / 280Nm |
|
Top | |
Raimond Joined: Wed, 2006 02 15 8:32 Posts: 478 Location: Vilnius |
Posted: Sat, 2007 01 27 4:06 Post subject:
|
Vitoldai, cia tau klausimai
|
|
Top | |
Tautvydas111 Joined: Wed, 2010 10 06 21:11 Posts: 11 |
Posted: Thu, 2010 10 07 12:51 Post subject: Re: Turbo Dyzelis & Azoto suboksido sistema
|
Sveiki,
Norejau pasikonsultuot del azoto suboksido sistemos dejima i tdi varikli. jei 1,9 tdi 81kw, idejus paprasciausia sausa sistema, tai tada chipuojant ir perprogramuojant. Ar to uztektu, ar reiktu dar paildomai kazka daryti. kaip jau sakiau sistemos reiketu paprastos. T. |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Fri, 2010 10 08 7:10 Post subject: Re: Turbo Dyzelis & Azoto suboksido sistema
|
Tautvydas111 wrote: Sveiki, Norejau pasikonsultuot del azoto suboksido sistemos dejima i tdi varikli. jei 1,9 tdi 81kw, idejus paprasciausia sausa sistema, tai tada chipuojant ir perprogramuojant. Ar to uztektu, ar reiktu dar paildomai kazka daryti. kaip jau sakiau sistemos reiketu paprastos. T. sausas azotas absoliuciai nesusijes su chipavimu, tu ji gali ir dabar isideti, gali ir poto... p.s. tik kad jau azotas atgyvenes, nes greit baigiasi, ne pigiai kainuoja ir efektas kaip Viagros... _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
Tautvydas111 Joined: Wed, 2010 10 06 21:11 Posts: 11 |
Posted: Fri, 2010 10 08 11:53 Post subject: Re: Turbo Dyzelis & Azoto suboksido sistema
|
nu as galvojau kad kazka reiktu reguliuot kad daugiau kuro paduotu.
O ka rekomenduotumet tdi varikliui be cipavimo? p.s o suboksido sistemos daliu turit ar jau nebeprekiaujat? |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Thu, 2010 10 21 12:00 Post subject: Re: Turbo Dyzelis & Azoto suboksido sistema
|
Tautvydas111 wrote: nu as galvojau kad kazka reiktu reguliuot kad daugiau kuro paduotu. O ka rekomenduotumet tdi varikliui be cipavimo? p.s o suboksido sistemos daliu turit ar jau nebeprekiaujat? jau 5m kaip neturiu nieko kas susije su azotu. O tu jau padares chiptiuninga tdinui ? _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum