All times are UTC + 2 hours
slegis
Author | Message |
---|---|
Evuldis Joined: Tue, 2006 12 19 17:04 Posts: 8 |
Posted: Fri, 2007 06 22 11:10 Post subject:
|
Tai reik tada didint benzo kieki pasaulyje ir kainos sumazes
_________________ Ciku raku namai |
|
Top | |
paNic Joined: Wed, 2007 02 21 16:16 Posts: 59 |
Posted: Fri, 2007 06 22 14:21 Post subject:
|
Evuldis wrote: Tai reik tada didint benzo kieki pasaulyje ir kainos sumazes tai kas per raketa ten pas tave? |
|
Top | |
Evuldis Joined: Tue, 2006 12 19 17:04 Posts: 8 |
Posted: Tue, 2007 06 26 9:58 Post subject:
|
paNic wrote: Evuldis wrote: Tai reik tada didint benzo kieki pasaulyje ir kainos sumazes tai kas per raketa ten pas tave? MIG-29 _________________ Ciku raku namai |
|
Top | |
kaliuha Joined: Tue, 2007 04 10 20:13 Posts: 9 Location: vilnius |
Posted: Thu, 2007 06 28 8:56 Post subject:
|
Mano auto slegi islaiko stabiliai kiek ir priklauso stock 0,9 bar, 3-4-5 saiba dugnu pasiekia 1,1 bar, kaip suprantu normalu?
_________________ T4 |
|
Top | |
diesel Joined: Sun, 2007 05 06 17:40 Posts: 121 Location: Panevezys |
Posted: Tue, 2007 07 03 18:29 Post subject:
|
Tautvydas wrote: pas mane taip kaitaliojasi slegis: antra pavara apie 1500 apsuku spaudi dugna, tai kazkas prie 2500 buna 0.8 tuomet, bet jei laikau dugna nuspaudes kaip bebutu keista slegi islaiko pas mane iki kokiu 5500 (na jis ten truputi pasvyruoja, bet islieka) trecia pavara apie 1500 apsuku spaudi dugna, tai prie tu paciu 2500 buna jau apie 0.9 - 0.95 bar, bet jo iki 5500 neislaiko, o islaiko apie 0.8 buna kartais ir viena bara uzpucia... bet dazniausiai tai matau tarp 0.75-0.9 slegi savo:) dar noriu paklausti dyzeliuku specu, koki didziausia slegi gali atlaikyti standartinis 2,5td motoras tas draginis Fiat 2,5td dabar pucia 2,5bar slegi ir nieko _________________ FIAT-2,5TD 201m.-8,49s; 402m.-12,9s; |
|
Top | |
Evuldis Joined: Tue, 2006 12 19 17:04 Posts: 8 |
Posted: Tue, 2008 01 08 15:46 Post subject:
|
Jauciu variklis tavo blogas..
_________________ Ciku raku namai |
|
Top | |
paulikas Joined: Sun, 2008 06 15 22:52 Posts: 29 Location: Kaunas |
Posted: Mon, 2008 11 24 20:56 Post subject:
|
nurejau paklaust ar tiesa, kad dyzelinis variklis garsiau 'karksi' kai jau turbina nepucia kaip reikiant ?
_________________ traliuko paslaugos kaune ir toliau 8684-80734 |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Tue, 2008 11 25 11:36 Post subject:
|
paulikas wrote: nurejau paklaust ar tiesa, kad dyzelinis variklis garsiau 'karksi' kai jau turbina nepucia kaip reikiant ? nebutinai _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
paulikas Joined: Sun, 2008 06 15 22:52 Posts: 29 Location: Kaunas |
Posted: Tue, 2009 01 20 21:23 Post subject:
|
norejau paklaust:
pas audi a4 1,9tdi 81kW duodant apkrovu mazdaug prie 2700 apsuku treciu begiu trauka dingsta akimirkai, po to vel toliau begejasi. bet tik treciu begiu, antru nieko. su vagcom rodo klaida 00519, istrini, jei ramiai vazineji nieko ir nebuna, jei spustelni tai vel ta klaida ismeta. tam vagcom raso, kad kazkas su turbinos slegiu negerai ar pan. ar pradet keist daviklius kazkuriuos ar kazka patart galit ? kitas klausimas, toj pacioj auto dar rodo klaida 00522 (ausinimo skyscio daviklis), pakeitus ji nauju klaida vistiek meta. kame dar problema gali but ? ir ar tai turi kazka bendro su pakaitinimo zvakiu simbolio ilgu neuzgesimu prietaisu skydelyje pries kuriant ? nesvarbu ar saltas varikis ar siltas. siaip ant skydelio variklio temperatura lyg ir normaliai rodo. aciu. _________________ traliuko paslaugos kaune ir toliau 8684-80734 |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Wed, 2009 01 21 0:00 Post subject:
|
tikiuosi kada nors masinu diagnostika bus kurkas sudetingesne ir nebus tokio dalyko, kaip klaidu fiksavimas ir ju kabojimos kompo atmintyje, o visa diagnostika bus daroma is supratimo parametru, o ne tai, kad yra klaida, vadinas reikia keisti davikli nes kogero jis blogas....
nz net ka atsakyti i tuos klausimus... manau jau N kartu yra diskutuota apie turbinos slegi, beto juk turi vagcoma, tai ne klaidas ziurek, o parametrus, nes tik jie parodys kur yra beda..... _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
paulikas Joined: Sun, 2008 06 15 22:52 Posts: 29 Location: Kaunas |
Posted: Wed, 2009 01 21 12:11 Post subject:
|
ne visi supranta ka ten kaip ziuret... ok. sorry uz sutrukdyma tada.
_________________ traliuko paslaugos kaune ir toliau 8684-80734 |
|
Top | |
narkosha Joined: Thu, 2013 06 27 4:03 Posts: 1 |
Posted: Thu, 2013 06 27 16:28 Post subject: Re: slegis
|
turiu ir as klausima:
vairuoju passat b5 1.8t yra chipuota kas dare, kur dare, kaip dare nezinau, tokia jau pirkau. pasijungiau normalu patikima slegio matuokli (boost gauge), vaziuojant nuo 2k apsuku pradeda kilt slegis ir nuo 3k iki 4.5 laikosi max 1.15 bar paskui pradeda kristi ir nuo 5k iki 7.3-7.4k (ribotuvas) pucia tik 0.6 bar. kodel taip darosi? per maza turba? programoj kazkas negerai? as manau neuztenka turbos prie didesniu sukiu, stovi kiek matau stock k03. ar gali buti dar kokiu priezasciu slegio kritimui? jei keisti turba, kuria rinktis? inetas pilnas info kad deda k03-04 arba 04-015. kas geriau? tikiu kad cia yra nusimananciu zmoniu, patarkit. ACIU |
|
Top | |
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum