It is currently Thu, 2024 03 28 11:45
All times are UTC + 2 hours

S4 2.2 T Q

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 1 of 4 [ 60 posts ]
Author Message

Offline AntibiotiC


Joined: Tue, 2007 08 14 10:29

Posts: 25

Location: Kaunas

PostPosted: Tue, 2007 08 14 10:44   Post subject: S4 2.2 T Q   

sorry jei ne cia kartais uzklausiu... noriu susikelt turbos slegi savo auto. Girdejau, kad tai nesunku padaryt. Ant slegio reguliatoriaus (wastegate ar kaip ten jis vadinas) yra varstas. Sako reiki ji issukt ir taip bus sukeltas slegis (dabar jis susuktas). Ar tai tiesa ? kazkodel jis pas mane labai sunkiai sukas, pasuku tik 4-dali apsukimo, o daugiau bijau kazka sulauzyt.. kaip ten istikruju yra su tuo varstu ir turbos slegiu ? manau, kad tikrai is cia zinos daugelis :roll: na, aciu is anksto :)
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Tue, 2007 08 14 10:58   Post subject: Re: S4 2.2 T Q   

AntibiotiC wrote:
sorry jei ne cia kartais uzklausiu... noriu susikelt turbos slegi savo auto. Girdejau, kad tai nesunku padaryt. Ant slegio reguliatoriaus (wastegate ar kaip ten jis vadinas) yra varstas. Sako reiki ji issukt ir taip bus sukeltas slegis (dabar jis susuktas). Ar tai tiesa ? kazkodel jis pas mane labai sunkiai sukas, pasuku tik 4-dali apsukimo, o daugiau bijau kazka sulauzyt.. kaip ten istikruju yra su tuo varstu ir turbos slegiu ? manau, kad tikrai is cia zinos daugelis :roll: na, aciu is anksto :)


pirmiausia kad kelt slegi reikia zinoti koks jis db yra :wink: , todel turi pasimatuoti arba nuvaziuoti kas tau gali ji pamatuoti ir tada jau pakelti slegi ir viskas, o del varzto kad sunkiai sukasi jie visi sunkiai sukasi tik tas palyginimas sunkiai tai cia sunkiai su 2 metru vamzdziu uzdetu ant rakto sunkiai ar su 6cm ilgio rakciuku sunkiai sukasi :lol: :lol: ? p.s. WD gelbeja viskam :lol:

_________________
_________________
Vitoldas Jurkonis
Vimota Chip Tuning
vimota.chip@gmail.com
http://www.vimota.lt
+37067474448
Top Profile 

Offline AntibiotiC


Joined: Tue, 2007 08 14 10:29

Posts: 25

Location: Kaunas

PostPosted: Tue, 2007 08 14 15:51   Post subject: Re: S4 2.2 T Q   

na manau, kad 6 mm atrodo varstui vamzdzio gal neprireiks ;) cia sunkiai sukas su 10 cm sesekampiu :) turbos slegi rodo kompas. Laisviems sukems esant rodo 0.6 bar. daugiausiai maciau buvo pakile iki 1.7 bar. po apkrova pries kalna. Kodel kompas rodo 0.6 kai turba nesisuka ? kiek issiaiskinau kad jis rodo taip : kazkoks vakuumas + turbos slegis. Taigi va jei laisviems sukems esant rodo 0.6 (turba aisku tada nesisuka) , o po apkrova rodo dazniausiai 1.6 tai gal tada galima ir skaiciuot taip 1.6 - 0.6 = 1 bar. :), bet kazkas negerai vel. Kiek zinau sitom audi gamyklis turbo slegis buvo apie ~0.8 , o pas mane net plomba nebuvo nuimta.. ir pats varstas kazkokio velnio buvo aplipdytas... na bet ne esme.. pas mano drauga S4 kompas rodo 2.2 bar po cipo ir trubos reguliavimo (jis pats to varsto nereguliavo). Manau, kad gal ir manajai nieko nenutiks jei trupuciuka ta varsta pasukinesiu ;) tad ir klausiu ar tikrai vieno varstelio pasukimu taip paprastai keliasi auto galia...
Top Profile 

Offline AurimasV


Joined: Sun, 2005 10 09 13:15

Posts: 158

Location: Vilnius

PostPosted: Wed, 2007 08 15 13:18   Post subject:    

na varzto pasukiojimu kazi kokiu kalnu nenuversi, bet ka geriau trauks - pajusi :wink: siaip tai reiktu chip'o ir turesi slegi koki noresi ir kuro visad uzteks ir ~260-270AG liuosiai. vienas su tokia laksto, mtm chip'as tai kaip deklaruoja mtm'as kad 282AG tai tiek ir prisuko ant stendo...o ta pasakyma kad turba nesisuka ar tai issijungus geriau istrink, ji nesisuka tik tuomet kai variklis nedirba :wink: ir tai dar kai tik uzgesini ji vis dar sukasi, kazkiek tai laiko, jei proto mazai buna, tai dar ilgai uzgesinus sukasi...
Top Profile 

Offline AntibiotiC


Joined: Tue, 2007 08 14 10:29

Posts: 25

Location: Kaunas

PostPosted: Wed, 2007 08 15 15:33   Post subject:    

AurimasV wrote:
na varzto pasukiojimu kazi kokiu kalnu nenuversi, bet ka geriau trauks - pajusi :wink: siaip tai reiktu chip'o ir turesi slegi koki noresi ir kuro visad uzteks ir ~260-270AG liuosiai. vienas su tokia laksto, mtm chip'as tai kaip deklaruoja mtm'as kad 282AG tai tiek ir prisuko ant stendo...o ta pasakyma kad turba nesisuka ar tai issijungus geriau istrink, ji nesisuka tik tuomet kai variklis nedirba :wink: ir tai dar kai tik uzgesini ji vis dar sukasi, kazkiek tai laiko, jei proto mazai buna, tai dar ilgai uzgesinus sukasi...


tai ji suktis gal ir sukas kazkiek, bet nemanau, kad ten ji kazko pripucia i varikli... as ta turejai galvoje, kad nesisuka.. o del to proto, kad dar ilgai sukasi uzgesinus auto... cia apie tuos, kurie po "papjaustymo" iskart gesina auto ? ir as ne to norejau paklaust pas jus.... Tas varstas kur yra "wastegate'e" ji reikia issukt ar susukt norint sukelt auto turbos slegi ? aisku, jeigu as ji galeciau pasukinet daugiau nei 4-dali apsukimo gal ka ir pajausciau ir nereiktu klaust, bet dabar taip nera... tiesiog nenoriu suest konors.. uztat ir klausiu pas zinancius...
Top Profile 

Offline paNic


Joined: Wed, 2007 02 21 16:16

Posts: 59

PostPosted: Wed, 2007 08 15 16:45   Post subject:    

AntibiotiC wrote:
tai ji suktis gal ir sukas kazkiek, bet nemanau, kad ten ji kazko pripucia i varikli... as ta turejai galvoje, kad nesisuka.. o del to proto, kad dar ilgai sukasi uzgesinus auto... cia apie tuos, kurie po "papjaustymo" iskart gesina auto ? ir as ne to norejau paklaust pas jus.... Tas varstas kur yra "wastegate'e" ji reikia issukt ar susukt norint sukelt auto turbos slegi ? aisku, jeigu as ji galeciau pasukinet daugiau nei 4-dali apsukimo gal ka ir pajausciau ir nereiktu klaust, bet dabar taip nera... tiesiog nenoriu suest konors.. uztat ir klausiu pas zinancius...


Sukit nesuke jus tuos varztus, visvien nieko nepesit, pas AAN variklius, kurie pasirode su S4, slegis reguliuojasi programiskai, taip kad be chipavimo nieko nebus.
jei su sistema viskas tvarkoje, slegis parodymai prietaisu skydelyhe turetu but daug maz tokie:
numynus dugna, kazkuri trumpa laika aktyvuojasi overboost'as ir turi rodyti ~2.2bar. poto ~2.0 bar
kaip jis skaiciuoja:
turim 1bar atmosferinio slegio palei zemes pavirsiu + tai kiek papildomai pucia turbina, taigi:
1bar atmosf. + 1bar turbina = 2 bar absoliutaus slegio
kai rodo zemiau 1.0 bar = oro praretejimas (paprastai kai atleidi gaza, arba tolygiai tiesiai vaziuoji)

taip kad, jei nerodo tiek kiek parasiau, tai greiciausiai yra skiliu sistemoje, arba rodo daugiau (kad ir 2.4-2.5bar), 99% kad cipuotas.
Top Profile 

Offline paNic


Joined: Wed, 2007 02 21 16:16

Posts: 59

PostPosted: Wed, 2007 08 15 16:49   Post subject:    

AurimasV wrote:
na varzto pasukiojimu kazi kokiu kalnu nenuversi, bet ka geriau trauks - pajusi :wink: siaip tai reiktu chip'o ir turesi slegi koki noresi ir kuro visad uzteks ir ~260-270AG liuosiai. vienas su tokia laksto, mtm chip'as tai kaip deklaruoja mtm'as kad 282AG tai tiek ir prisuko ant stendo...o ta pasakyma kad turba nesisuka ar tai issijungus geriau istrink, ji nesisuka tik tuomet kai variklis nedirba :wink: ir tai dar kai tik uzgesini ji vis dar sukasi, kazkiek tai laiko, jei proto mazai buna, tai dar ilgai uzgesinus sukasi...


parasyk man: k.mikoliunasETAgmail.com
Top Profile 

Offline AntibiotiC


Joined: Tue, 2007 08 14 10:29

Posts: 25

Location: Kaunas

PostPosted: Wed, 2007 08 15 16:53   Post subject:    

paNic wrote:
AntibiotiC wrote:
Sukit nesuke jus tuos varztus, visvien nieko nepesit, pas AAN variklius, kurie pasirode su S4, slegis reguliuojasi programiskai, taip kad be chipavimo nieko nebus.
jei su sistema viskas tvarkoje, slegis parodymai prietaisu skydelyhe turetu but daug maz tokie:
numynus dugna, kazkuri trumpa laika aktyvuojasi overboost'as ir turi rodyti ~2.2bar. poto ~2.0 bar
kaip jis skaiciuoja:
turim 1bar atmosferinio slegio palei zemes pavirsiu + tai kiek papildomai pucia turbina, taigi:
1bar atmosf. + 1bar turbina = 2 bar absoliutaus slegio
kai rodo zemiau 1.0 bar = oro praretejimas (paprastai kai atleidi gaza, arba tolygiai tiesiai vaziuoji)

taip kad, jei nerodo tiek kiek parasiau, tai greiciausiai yra skiliu sistemoje, arba rodo daugiau (kad ir 2.4-2.5bar), 99% kad cipuotas.


aisku. Tai dabar reiskias pas mane taip nerodo kaip tu sakiai ten iki 2.2 bar. ir pagal tave bus kazkur tarp turbinos ir isiurbimo kolektoriaus skyliu... ir tada kam tas varstas yra skirtas ant wastegate ?
Top Profile 

Offline paNic


Joined: Wed, 2007 02 21 16:16

Posts: 59

PostPosted: Wed, 2007 08 15 19:55   Post subject:    

AntibiotiC wrote:
aisku. Tai dabar reiskias pas mane taip nerodo kaip tu sakiai ten iki 2.2 bar. ir pagal tave bus kazkur tarp turbinos ir isiurbimo kolektoriaus skyliu... ir tada kam tas varstas yra skirtas ant wastegate ?

pradzioje pasitikrink visus chamutus, ypac ta, kuris apspaudzia plona slanga, cia ta kuri eina is saltosios turbinos dalies i vestgaito solenoida. a poto po truputi link isiurbimo kolektoriaus. seip da tokiu bajeriu pastebeta su automatinem gr. dezem (0.6-0.7 bar).
o del varzto, tai cia gal daugiau reguliuojasi spiruokles darbo jega, kiek pamenu berots ant 3B varikliu budavo galima slegi su varztu sukelt,o ant AAN'o tik programiskai.

P.S. jei is Vilniaus, parasyk i k.mikoliunasETAgmail.com
Top Profile 

Offline AntibiotiC


Joined: Tue, 2007 08 14 10:29

Posts: 25

Location: Kaunas

PostPosted: Thu, 2007 08 16 8:25   Post subject:    

paNic wrote:
AntibiotiC wrote:
aisku. Tai dabar reiskias pas mane taip nerodo kaip tu sakiai ten iki 2.2 bar. ir pagal tave bus kazkur tarp turbinos ir isiurbimo kolektoriaus skyliu... ir tada kam tas varstas yra skirtas ant wastegate ?

pradzioje pasitikrink visus chamutus, ypac ta, kuris apspaudzia plona slanga, cia ta kuri eina is saltosios turbinos dalies i vestgaito solenoida. a poto po truputi link isiurbimo kolektoriaus. seip da tokiu bajeriu pastebeta su automatinem gr. dezem (0.6-0.7 bar).
o del varzto, tai cia gal daugiau reguliuojasi spiruokles darbo jega, kiek pamenu berots ant 3B varikliu budavo galima slegi su varztu sukelt,o ant AAN'o tik programiskai.

P.S. jei is Vilniaus, parasyk i k.mikoliunasETAgmail.com


Gaila, bet as is kauno... tai va pas mane automatas, gal del to ir rodo 0.6 bar. nors kitoj S4 automate rodo 2.2 esant apkrovai, o mano tik 1.6. O gal ten sukelta jau...dar ji 2 metais senesne, galbut del to... dekui tau uz patarimus, reiks bandyt ieskot skyliu :roll:
Top Profile 

Offline Stakis

Site Admin


Joined: Wed, 2006 02 08 18:50

Posts: 50

Location: Siauliai

PostPosted: Mon, 2007 08 27 9:58   Post subject:    

nu cia jus ir puciat i savo skes :lol: :lol: :lol: :lol: dekites tik dacikus normalius, neberasineje cia pievu, 0,6 bar ant tusciu jiem rodo :D :D :D kai i tas savo eskes ipusit 1,7bar kaip kad rodo dabar kompas........... tada parasykit cia i foruma pasekmes... :lol:
Top Profile 

Offline paNic


Joined: Wed, 2007 02 21 16:16

Posts: 59

PostPosted: Mon, 2007 08 27 22:39   Post subject:    

Stakis wrote:
nu cia jus ir puciat i savo skes :lol: :lol: :lol: :lol: dekites tik dacikus normalius, neberasineje cia pievu, 0,6 bar ant tusciu jiem rodo :D :D :D kai i tas savo eskes ipusit 1,7bar kaip kad rodo dabar kompas........... tada parasykit cia i foruma pasekmes... :lol:

pradzioj pasidomek FIZIKA, poto S'kiu ECU, borto kompiuteriais, na gal tada ir suprasi apie ka mes cia snekam :wink:
Top Profile 

Offline Stakis

Site Admin


Joined: Wed, 2006 02 08 18:50

Posts: 50

Location: Siauliai

PostPosted: Tue, 2007 08 28 7:50   Post subject:    

na su skem niekad nesusidures, bet kad apie tokius slegius sneka ne pirmas tai girdziu :shock: paaiskink jei nesunku, siaip smalsu...
Top Profile 

Offline paNic


Joined: Wed, 2007 02 21 16:16

Posts: 59

PostPosted: Tue, 2007 08 28 8:58   Post subject:    

Stakis wrote:
na su skem niekad nesusidures, bet kad apie tokius slegius sneka ne pirmas tai girdziu :shock: paaiskink jei nesunku, siaip smalsu...

manasis 6-tas postas nuo virsaus, viskas parasyta.
esme kad rodo ne turbinos slegi, o absoliutuji, kuris susideda is atmosferino slegio + ka pribucia turbina :wink:
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Tue, 2007 08 28 11:09   Post subject:    

Quote:
o del to proto, kad dar ilgai sukasi uzgesinus auto... cia apie tuos, kurie po "papjaustymo" iskart gesina auto ?


Tie kurie po "papjaustymo" iskart gesina varykli, kepa alyva turbos viduje ir uzkemsa kanalus, po to tepimo neuztenka ir sudyla asis.

O del sukimosi tai ji sukasi, toks jos gyvenimo tikslas - suktis... Kai varyklis dirba tai ir sukasi (kaip greitai - cia klausimas), isjungi - tai ji dar is inercijos biski prasisuka... bet ne tame reikalas.

_________________
There are only 10 types of people: Those who understand binary, and those who don't...
---
Linux is user friendly and idiot unfriendly...
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 1 of 4 [ 60 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron